2010. szeptember 9., csütörtök

4.fejezet

 Kommenthatár él! 5 komi.

4.fejezet

-          Ki ne mondd még egyszer! – mondta Damon, miközben keze még mindig a lány száján volt. Melanie bólintott, Damon pedig lassan leemelte a tenyerét a lány szájáról. Melanie meg se szólalt! Csak mosolyogva ült. Pár percig csak néztek egymásra. Mindketten a régi szép időkre gondoltak, mikor minden rendben volt. Szemezésüket halk léptek zavarták meg, amely az emeletről jött. Elena felébredt. Amint leért a lépcsőn, Damon és Melanie is rá kapták a tekintetüket. Melanie kitágult szemekkel meredt a lányra. Damon azonnal észrevette.
-          Nyugi, Mel! Ő Elena. – magyarázta. Melanie értetlenül nézett rá, folytatást várva.
-          Katherine leszármazottja. Ezért hasonlítanak annyira… De ő nem olyan. Ő rendes.
-          Rendes… - ismételte Melanie. Mindig is megbízott Damon-ben, és ez máig sem változott. –Akkor szia. – mondta és Elena-hoz sétált, majd kezet nyújtott. – Melanie vagyok.
-          Elena. – mosolyogott a lány, elfogadva Mel kezét. – Örülök, hogy megismerhetlek.
-          Én is. Huh. Ezt nehéz lesz megszokni. – mosolyogott Melanie, majd mindketten leültek a kanapéra.

Amíg a Salvatore villában egy új barátság vette kezdetét, addig a temetőben egy régi, megszakított kapcsolat folytatódott.
Katherine magabiztos mosollyal állt az egyik sírkőnek támaszkodva, miközben várta, hogy felbukkanjon Ő. Akire másfél évszázada vár. Emily.
-          Katherine! – lépett elő az említett boszorkány.
-          Emily. – biccentett Katherine. – Régen találkoztunk. Nagyon régen.
-          Így van. Sok mindent kell bepótolnunk. – mondta ördögi vigyorral.
-          Igen. Főleg, hogy mostantól bemehetek a Gilbert házba. – viszonozta a mosolyt Kat, bár az övé sokkal gonoszabb volt.
-          Igazán? – kérdezte kissé meglepetten Emily. Meg kell szoknia, hogy Katherine számára még a lehetetlen is lehetséges. Lehetségtelen. (by Barney Stinson-a szerk.)
-          Igen. Tegnap éjjel behívtak. Persze nem engem, hanem Elena-t. Vagyis azt hitték, Ő vagyok. Szóval érted.
-          Igen, Kat. Értem. – nevetett a lány.  
-          Áhh… Túl jól ismersz! – nevettet ördögien Katherine.
-          És…? Mit akarsz most csinálni? – kérdezte komolyra fordítva szót Emily.
-          Még egyelőre semmit. Megfigyelünk. – vette fel ugyanazt a hangsúlyt Kat. – Aztán egy kicsit játszadozok a Salvatore fiúkkal.
-          Én sokkal jobb játékszert tudok a számodra. – nevetett Emily.
-          Igazán? Kvel lehet jobban szórakozni, mint Damon-nel és Stefan-nal. Na meg persze a kis Elena-val?
-          Melanie-val. – mondta gonosz vigyorral.
-          Csak nem…? – kérdezte Katherine reménykedve.
-          De, de. Itt van. Láttam idefele jövet, hogy a Salvatore villánál volt.
-          Nagyszerű. – dörzsölte össze két tenyerét.
-          Mi a terved vele? – kérdezte Emily.
-          Egyelőre hagyom. Hagy higgye azt, hogy biztonságban van. Aztán majd jön, aminek jönnie kell. – nevetett fel ördögien. Emily is kacagni kezdett. Nevetésük betöltötte az egész erdőt.

-          És mióta ismeritek egymást? – kérdezte Elena hol Damon-re, hol Melanie-ra nézve. A két személy elgondolkodva nézett egymásra.

-          Úgy 150-160 éve. – szólalt meg Damon. – Még a Katherine-nel való találkozás előtt ismerkedtünk meg.

-          Ja. Aztán le kellett lépnem, mert az a kis kurva, már elnézést a kifejezésért, ki akart csinálni.

-          Miért? – kérdezte döbbenten Elena, mire Mel vállat vont.

-          Féltékeny volt rám… - kezdte, de Damon közbe vágott.

-          Mert túl sokat voltam vele. Ha létezik számomra olyan, hogy barát, akkor ő az. – mosolyogott Melanie-ra, a lány pedig viszonozta. Nagyon örültek egymásnak. Damon-nek végre volt valakije, akinek igazán elmondhatott mindent. Elena is nagyon örült, hogy Damon-nek van egy igazi barátja, bár még nem is sejtette, hogy ebből ő lesz az, aki rosszul jön ki.

10 megjegyzés:

  1. Tetszik!!! Tök jó!! Mel szivatása tök jó ötlet!!! És őőőőőőőőőrdögi!!:D
    A találkozás is jól sült el szóval tetszik légyszi ne most hagyjátok abba kár lenne érte!!!
    Bosszú innen bosszú onnan mi kerekedik ki, nem tom, de jó, tetszik!!!! Damon közbe vágása direkt volt ugye?? Valamit titkol, amit nem akar hogy tudjon Elena jólsejtem??? Valami van még a háttérben!!! És Mel szivatása hogy be teljesedik-e, hogy történik meg na az, jó kérdés!!!!! Az márcsak rátok vár hogy ki találjátok hogy lesz hajrá!! Sok sikert!!
    És 1. és egyben +1 komival járultam hozzá az 5. fejezethez!!!! Jeh!!!

    VálaszTörlés
  2. Jah és Vivri voltam aki az előző komit írta!! mostmár +1 olvasóval bővült az oldal!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Vivri.
    Örülök, hogy tetszik.:) Melanie elég keservesen meg fogja bánni, hogy visszajött, de erről majd később:) Nem.:) Damon nem titkol semmit:) Csak egyszerűen örül, hogy van egy igaz barátja.
    puszi Melanie

    VálaszTörlés
  4. Helló!

    Új olvasó vagyok. 10 perc alatt végig olvastam mind a 4 fejezetet!:)
    Nagyon jó,így tovább!

    Aina

    VálaszTörlés
  5. Hali!

    Mikor lesz folyti?

    Aina

    VálaszTörlés
  6. na végre a bűvös 5-ös szám megtört!!!!!
    Már majnem irtam hogy írjon valaki légyszi bárki csak végre gyűljön össze az 5 komi!!!
    mikorlesz új feji???
    Várom a kövit!!... Mint mindíg!!
    Úgy látszik mi tARTJUKI SZEGÉNYEKBEN A LELKET AINIVAL!!
    A KÖVIHEZ Írjatok mert megérdemlik!! legalább annyit hogy tetszett v nem ennyi!!
    JAH ÉS KÖSZI HOGY MEGHALGATATOK!!
    VIVRI

    VálaszTörlés
  7. köszi!!
    csajok mi az hogyhogy semmi visszajelzés??
    semmi új feji semmi!!
    a komihatárt hogy érted mert nem értem a ti irásaitokkal eggyütt 5 vagy a mi mondjuk Aina ainaewans .. ... és én 5-en ahánykomit irtunk modjuk Aina 2 én 3 komit irtam az összesen személyenként 1 komit jelent??? ezt azért tisztázzuk má mert ez így nem jó!!!!!!!!
    ha az utóbbi akkor irjatok mert várják!!!!
    de azért azt javaslom hogy valami ütös fejit hozzatok és függővégeket irjatok a végére több komit is kaptok!!!!!!!! ezt csak javaslom nem kell megfogadni!!!!!!
    Ha az első akkor már tűkön ülünk Aina-val szóval siessetek!!!
    Vivri

    VálaszTörlés
  8. Vivri tökre igazad van!!
    Komolyan mindennap vagy 6-szor megnézem hátha legalább visszaírnak..de semmi..

    VálaszTörlés
  9. bocs, de Kat már nem írja, én pedig el voltam tiltva az elmúlt egy hónapban, de amint lesz időm neki is állok. elnézést kérek a sok várokázést
    puszi Melanie

    VálaszTörlés